|
|
|
||
Poslední úprava: Šmídová Ludmila (07.02.2006)
|
|
||
Poslední úprava: Šmídová Ludmila (07.02.2006)
Grosová S.: Marketing. Principy, postupy, metody. VŠCHT, Praha 2002
Mahin P.: Business to Business Marketing. Allyn and Bacon, 1991
|
|
||
Poslední úprava: Šmídová Ludmila (07.02.2006)
1. Podstata marketingu. Úloha marketingu v řízení podniku. 2. Marketingové prostředí - zákazníci, konkurence, zprostředkovatelé, makroprostředí. 3. Spotřební a průmyslové trhy.Nákup průmyslových zákazníků. 4. Segmentace trhu, hodnocení a výběr segmentů. 5. Umístění a odlišení nabídky podniku na trhu. 6. Výrobek - kvalita, balení, poradenské a aplikační služby. 7. Značka, jméno výrobku. 8. Vývoj a zavádění nových výrobků na trh. 9. Cena. Metody tvorby cen. Cenové nástroje. 10. Distribuce. 11. Komunikace - PR, podpora prodeje 12. Osobní prodej. Získání a udržení zákazníků. 13. Práce s klíčovými zákazníky. 14. Marketingový informační systém. |