|
|
|
||
Anotace
Studenti upevní a rozvinou své jazykové znalosti a komunikační dovednosti, frazeologii a slovní zásobu v anglickém jazyce, které odpovídají úrovni B2 evropského referenčního rámce; výuka je zaměřena na anglický jazyk pro ekonomii a management s přesahem do oblastí osobního života.
Probíraná témata zahrnují Corporate culture, Finance, Digital business, Performance, Services, and Time management.
Funkční jazyk zahrnuje Describing challenges, Cause and effect, Responding to positive criticism, Balancing positive and negative, Discussing priorities.
Projektová práce (s možností telekolaborace) zahrnuje moduly orientované např. na Customer profile, nebo Doing business abroad.
Cíl předmětu
Na konci semestru studenti budou
umět přesněji využívat škálu gramatických nástrojů a jejich funkcionality v kontextu
efektivněji se orientovat v odborně zaměřených textech a cizojazyčných informacích
mít širší odbornou slovní zásobu
aktivně uplatňovat více strukturovaný písemný projev
zvládat ústní interakci s větší jistotou a přesností
uvědomovat si kulturní a jazykové rozmanitosti
Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
předmětové portfolio Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
Literatura povinná Iwonna Dubicka, Business Partner B2 (Harlow, Pearson, 2018) ISBN: 978-1-292-23356-7 Literatura doporučená Raymond Murphy, English Grammar in Use 5th edition (Cambridge, Cambridge University Press, 2019) ISBN 978-1-108-45768-2 Paul Emmerson, Business Grammar Builder Intermediate to Upper-Intermediate (London, Macmillan, 2010) ISBN-10 : 9783190427222 Paul Emmerson, Business Vocabulary Builder Intermediate to Upper-Intermediate (London, Macmillan, 2009) ISBN-13: 978-0230716841 Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
Portfolio Předmětové portfolio se skládá ze dvou hlavních částí: a) aktivit, které student vypracovává v průběhu semestru na základě instrukcí od vyučujícího, a b) závěrečného testu.
a) Aktivity zpracovávané v průběhu semestru zahrnují: 1) Individuální video presentaci vypracovanou na základě zadání podle Business Partner B2; 2) Týmovou prezentaci „Project presentation“ vypracovanou na základě projektového zadání podle Business Partner B2, nebo podle zadání projektových modulů; 3) Písemné shrnutí (Summary) na základě zadání, 4) Business terminology list skládající se odborných slovních spojení v profesionálním kontextu na základě témat a lekcí v předmětu.
b) Závěrečný test Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
1. Reviewing projects 2. Global issues for the 21st century 3. Sales and Marketing 4. U5 reading bank: text analysis 5. Ethical Choices, production and operations 6. U6 reading bank: text analysis 7. Managing time, services 8. In-class presentations 9. Dealing with facts and figures 10. U7 reading bank: text analysis 11. The GROW model 12. Presenting ideas, description: the passive voice 13. U8 reading bank: text analysis 14. Pre-test revision Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|
|
||
Absolvování předmětu Angličtina pro ekonomiku a management 1 Poslední úprava: Hřebačková Monika (15.01.2021)
|