|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvíjet komunikační dovednosti se zvláštním důrazem na specifika jazyka vysokoškolského prostředí.
Poslední úprava: Kubová Petra (11.07.2019)
|
|
||
Studenti budou umět:
Poslední úprava: Kubová Petra (11.07.2019)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, úspěšné napsání zápočtového testu. Poslední úprava: Kubová Petra (11.07.2019)
|
|
||
Z: Bischofová J.,Hasil J.,Hrdlička M.,Kramářová J.,Čeština pro středně a více pokročilé,Nakladatelství Karolinum,Praha,2011, 9788024617930 Bischofová J.,Hasil J.,Hrdlička M.,Kramářová J.,Pracovní sešit k učebnici Čeština pro středně a více pokročilé, Nakladatelství Karolinum,Praha,2007 Kestřánková, Hlínová, Pečený, Štěpánková, Čeština pro cizince, učebnice, úroveň B2, Edika 2013 Kestřánková, Hlínová, Pečený, Štěpánková, Čeština pro cizince, cvičebnice, úroveň B2, Edika 2013 Antošová, Pačesová, Filip, Sůvová, Soubor cvičení k české gramatice, Sova Libris 2012 Poslední úprava: Kubová Petra (11.07.2019)
|
|
||
1. Seznámení s programem kurzu, opakování slovesných tvarů. 2. Studium na VŠCHT - práce se slovní zásobou. 3. Studentský život,slovesný vid, časování obtížnějších sloves. 4. Imperativ, futurum, přísloví. 5. Chemie kolem nás, práce se slovní zásobou. 6. Životní prostředí, přítomný kondicionál. 7. Slovní zásoba Ekologie, minulý kondicionál. 8. Užití kondicionálu ve větě jednoduché. 9. Kondicionál v souvětí, spojovací výrazy, typy vedlejších vět. 10. Zdravý životní styl, opakování adjektiv a jejich tvoření. 11. Různé typy předložek, slovesný vid - slovesa dokonavá a nedokonavá. 12. Školství, vysoké školy, slovesný vid a imperativ. 13. Předponová slovesa,vyjádření vzájemnosti, opakování. 14. Test.
Poslední úprava: Kubová Petra (11.07.2019)
|
|
||
Materiály vytvořené a doporučené vyučujícím. Poslední úprava: Kubová Petra (11.07.2019)
|
|
||
Studijní prerekvizity nejsou požadovány. Poslední úprava: Kubová Petra (11.07.2019)
|