|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvinout a upevnit jazykové znalosti a komunikační dovednosti v oblasti všeobecné angličtiny se zvláštním zaměřením na interpretaci textů a poslechových materiálů, vyjádření vlastního názoru a argumentaci. Tématické okruhy se týkají pohovorů, zdraví, módy, cestování, životního prostředí, adrenalinových zážitků a emocí. Výstupní úroveň předmětu odpovídá úrovni B2 podle Sjednoceného evropského referenčního rámce.
Poslední úprava: Kruteková Jana (02.08.2024)
|
|
||
Studenti budou umět :
Poslední úprava: Valentová Dana (02.07.2020)
|
|
||
Z: Latham-Koenig Ch., Oxenden C., Chomacki K., English File Upper-intermediate MultiPack A, Fourth Edition, Oxford University Press, 2020, 9780194039536
D: Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 2019, 9781108457651
D: Vince M., Language Practice Intermediate, Third Edition, Macmillan, 2010, 9780230727014
D: Prodromou L., Grammar and Vocabulary for Cambridge First, Second Edition, Pearson Education, 2012, 9781408290590
Poslední úprava: Valentová Dana (02.07.2020)
|
|
||
1. Otázky a odpovědi; Tvorba otázek; Práce s textem, jeho rozbor a shrnutí. 2. Je to záhada; Pomocná slovesa; Stupňování, užití vazby "the...the"; Složená přídavná jména, modifikátory. 3. Doktora, doktora! Předpřítomný čas prostý a průběhový; Nemoci a zranění. 4. Neformální dopis a e-mail. 5. Chovejte se na svůj věk; Podstatná a přídavná jména - pozice ve větě; Móda a oblékání. 6. Připoutejte se; Časy pro vypravování - minulý prostý a průběhový, předminulý prostý a průběhový; Vazba "so/such...that"; Cestování - letadlo. 7. Opravdu dobrý konec? Příslovce, vazby příslovcí, pozice ve větě. Vyprávění a psaní příběhu. 8. Bouřlivé počasí; Předbudoucí čas prostý a průběhový; Životní prostředí, počasí. 9. Riskantní podnik; Podmínkové věty - stálá pravda a reálná situace, věty časové; Sloveso "take" a jeho vazby. 10. Přežil/a jsem; Podmínkové věty - hypotéza; Vyjádření pocitů. 11. Kéž bys byl/a tady; Přací věty - přání, prosby, vyjádření lítosti. 12. Vyjádření pocitů pomocí sloves nebo přídavných jmen "-ed/-ing"; Frázování, slovní přízvuk. 13. Vyjádření názoru; Větný rytmus a intonace. 14. Shrnutí a opakování.
Poslední úprava: Valentová Dana (10.08.2020)
|
|
||
Materiály vytvořené a/nebo doporučené vyučujícím. Poslední úprava: Kruteková Jana (02.08.2024)
|
|
||
Znalosti na úrovni B1/B1+ podle Sjednoceného evropského referenčního rámce. Poslední úprava: Kruteková Jana (02.08.2024)
|