SubjectsSubjects(version: 855)
Course, academic year 2019/2020
  
Continuous pedagogical practice I - M832012
Title: Souvislá pedagogická praxe I
Guaranteed by: Department of Education and Human Sciences (832)
Actual: from 2019
Semester: winter
Points: winter s.:4
E-Credits: winter s.:4
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/0 C [hours/week]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Level:  
For type:  
Guarantor: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D.
Pre-requisite : M832002, M832006
Annotation - Czech
Last update: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (07.03.2019)
Předmět navazuje na Úvodní pedagogickou praxi s reflexí a Asistentskou pedagogickou praxi. -Informační seminář o organizaci pedagogické praxe. -Samostatná praktická výuka studenty ve školní chemické laboratoři,samostatná teoretická výuka studenty ve třídách základních nebo středních škol. -Závěrečný reflektivní seminář.
Literature - Czech
Last update: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (07.03.2019)

Základní literatura:

Učebnice chemie pro střední a základní školy, např.:

BENEŠ, Pavel a kol. Základy chemie 1. 3. vydání. Praha: Fortuna, 2014.

BENEŠ, Pavel, Jiří BANÝR a Václav PUMPR. Základy chemie 2. 3. vyd. Praha: Fortuna, 2014.

KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, 1996.

VAŠUTOVÁ,J.Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha: UK v Praze, PedF, 2007.

HODSON, CH. Psychology and Work. Routledge, Taylor§Francis Group, London and New York: 2001.

Doporučená literatura:

AUGER.M.T.; BOUCHARLAT,CH. Učitel a problémový žák. Praha: Portál 2005.

BENDL, S. Školní kázeň, metody a strategie. Praha: ISV 2002.

ČAPEK, R. Třídní klima a školní klima. Praha: Grada,2010.

KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997.

LAZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa, jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie.

Bratislava: IRIS, 2001.

Syllabus - Czech
Last update: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (17.02.2019)

1. Úvodní seminář

2. Činnost studenta v rámci souvislé pedagogické praxe v průběhu semestru

3, Průběžné konzultace

3. Zpracování portfolia, výstupů praxe

5. Reflektivní seminář

Registration requirements - Czech
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (29.01.2019)

Úvodní pedagogická praxe s reflexí

Didaktika chemie I.

Teaching methods
Activity Credits Hours
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) 1,5 42
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi 1,5 42
Práce na individuálním projektu 0,5 14
4 / 4 98 / 112
Coursework assessment
Form Significance
Regular attendance 80
Report from individual projects 20

 
VŠCHT Praha