|
|
|
||
Last update: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (07.03.2019)
|
|
||
Last update: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (07.03.2019)
Základní literatura:
Učebnice chemie pro střední a základní školy, např.: BENEŠ, Pavel a kol. Základy chemie 1. 3. vydání. Praha: Fortuna, 2014. BENEŠ, Pavel, Jiří BANÝR a Václav PUMPR. Základy chemie 2. 3. vyd. Praha: Fortuna, 2014.
KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, 1996. VAŠUTOVÁ,J.Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha: UK v Praze, PedF, 2007. HODSON, CH. Psychology and Work. Routledge, Taylor§Francis Group, London and New York: 2001.
Doporučená literatura:
AUGER.M.T.; BOUCHARLAT,CH. Učitel a problémový žák. Praha: Portál 2005. BENDL, S. Školní kázeň, metody a strategie. Praha: ISV 2002. ČAPEK, R. Třídní klima a školní klima. Praha: Grada,2010. KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997. LAZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa, jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie. Bratislava: IRIS, 2001. |
|
||
Last update: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (17.02.2019)
1. Úvodní seminář
2. Činnost studenta v rámci souvislé pedagogické praxe v průběhu semestru
3, Průběžné konzultace
3. Zpracování portfolia, výstupů praxe
5. Reflektivní seminář |
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (29.01.2019)
Úvodní pedagogická praxe s reflexí Didaktika chemie I. |
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 1,5 | 42 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1,5 | 42 | ||
Práce na individuálním projektu | 0,5 | 14 | ||
4 / 4 | 98 / 112 |
Coursework assessment | |
Form | Significance |
Regular attendance | 80 |
Report from individual projects | 20 |