|
|
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (17.01.2020)
|
|
||
Last update: STRIBRSJ (07.03.2019)
Základní literatura:
Učebnice chemie pro střední a základní školy, např.: BENEŠ, Pavel a kol. Základy chemie 1. 3. vydání. Praha: Fortuna, 2014. BENEŠ, Pavel, Jiří BANÝR a Václav PUMPR. Základy chemie 2. 3. vyd. Praha: Fortuna, 2014.
KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, 1996. VAŠUTOVÁ,J. Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha: UK v Praze, PedF, 2007. HODSON, CH. Psychology and Work. Routledge, Taylor§Francis Group, London and New York: 2001.
Doporučená literatura:
AUGER.M.T.; BOUCHARLAT,CH. Učitel a problémový žák. Praha: Portál 2005. BENDL, S. Školní kázeň, metody a strategie. Praha: ISV 2002. ČAPEK, R. Třídní klima a školní klima. Praha: Grada,2010. KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997. LAZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa, jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie. Bratislava: IRIS, 2001. |
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (15.01.2020)
1. Úvodní seminář 2. Činnost studenta v rámci souvislé pedagogické praxe v průběhu semestru (samostatná výuka studenta ve třídách SŠ nebo ZŠ včetně laboratoří) 3. Průběžné konzultace 4. Zpracování portfolia, výstupů praxe 5. Reflektivní seminář |
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (17.01.2020)
Úvodní pedagogická praxe s reflexí Didaktika chemie I. |
|
||
Last update: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (17.01.2020)
Zápočet bude udělen na základě portfolia složeného z příprav a reflexí výuky a aktivní účasti na reflektivním semináři. |
Teaching methods | ||||
Activity | Credits | Hours | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 1,5 | 42 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1,5 | 42 | ||
Práce na individuálním projektu | 0,6 | 18 | ||
Účast na seminářích | 0,4 | 10 | ||
4 / 4 | 112 / 112 |