|
|
|
||
|
Předmět je zaměřen na pochopení marketingu jako základní podnikové aktivity, která přináší do podniku informace o potřebách a požadavcích zákazníků, trendech ve vývoji prostředí a konkurence a navrhuje a koordinuje tvorbu vhodných produktů a nástrojů marketingového mixu s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a zvýšit konkurenceschopnost. Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálné podmínky průmyslových i spotřebních trhů chemických a farmaceutických výrobků.
Poslední úprava: Grosová Stanislava (14.11.2012)
|
|
||
|
Z:Grosová S.,Marketing.Principy, postupy, metody,VŠCHT Praha,Praha,2005,8070805056 Z:Lošťáková H.,B-to-B marketing,Professional Publishing, Praha,2005,8086419940 D:Morris M.,Business-to-Business Marketing.A Strategic Approach,Sage,London 2001,0803959648
Poslední úprava: TAJ437 (14.11.2012)
|
|
||
|
1. Podstata marketingu. Úloha marketingu v řízení podniku. 2. Marketingové prostředí - zákazníci, konkurence, zprostředkovatelé, makroprostředí. 3. Kupní jednání na spotřebních trzích. 4. Kupní jednání průmyslových zákazníků. 5. Segmentace trhu, hodnocení a výběr segmentů. 6. Umístění a odlišení nabídky podniku na trhu. 7. Výrobek - kvalita, balení, poradenské a aplikační služby. 8. Vývoj a zavádění nových výrobků na trh. 9. Cena. Metody tvorby cen. Cenové nástroje. 10. Distribuce. 11. Řízení vztahů se zákazníky. 12. Osobní prodej. Získání a udržení zákazníků. 13. Komunikace - PR, podpora prodeje 14. Výzkum trhu. Poslední úprava: TAJ437 (24.09.2013)
|
|
||
|
přednášky v elektronické podobě na www stránkách katedry Poslední úprava: Botek Marek (17.02.2016)
|
|
||
|
Studenti budou umět: Identifikovat přímou a nepřímou konkurenci chemického výrobku Popsat nástroje marketingového mixu chemického výrobku Identifikovat cílové segmenty na průmyslových trzích
Poslední úprava: Grosová Stanislava (14.11.2012)
|
|
||
|
no Poslední úprava: TAJ437 (24.09.2013)
|
| Zátěž studenta | ||||
| Činnost | Kredity | Hodiny | ||
| Konzultace s vyučujícími | 0.2 | 6 | ||
| Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
| Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1 | 28 | ||
| Příprava na zkoušku a její absolvování | 0.8 | 22 | ||
| 3 / 3 | 84 / 84 | |||
| Hodnocení studenta | |
| Forma | Váha |
| Aktivní účast na výuce | 30 |
| Zkouškový test | 70 |
