obhajoba závěrečné práce | |
Osvědčení o absolvování programu | |
nejsou uvedeny | |
Účast na seminářích (min. 60 %). Seminární práce a její úspěšná obhajoba | |
Mediální komunikace pro manažery | |
prezenční | |
čeština | |
"Kurz dává absolventům základní představu o struktuře a fungování médií masové komunikace v České republice. Umožňuje pochopit zákonitosti, jimiž se řídí redakční politika médií, a v praktické komunikaci s médii je respektovat. Součástí kurzu je výklad základních pojmů, užívaných při řízení a posuzování médií masové komunikace, a přehled platné české mediální legislativy. Kurz poskytuje elementární dovednosti v kontaktu se sdělovacími prostředky a vytváří dobré předpoklady k jejich dalšímu rozvíjení." |
|
Mediální komunikace pro manažery | |
Časový a obsahový plán programu: Úterý od 17:00 – 19:00, každé úterý od 3. 10 2023 Učebna: Jankovcova 23, učebna 1E 1) Česká mediální krajina - Strukturovaný popis mediální scény v dané zemi. Jak jsou dnes rozloženy síly mezi tradiční média, tisk, rozhlas a televize, a zpravodajské servery a sociální sítě? Financování médií a jeho proměny. Vývoj mediální krajiny v České republice po roce 1989. 2) Konvergence médií - Webové stránky televizního a rozhlasového zpravodajství a tištěných médií: symbióza, konkurence, nebo další vývojový stupeň? 3) Mediální zákony – Legislativní rámec činnosti médií masové komunikace v České republice. Jaké jsou povinnosti vydavatele, respektive vysílatele či poskytovatele reklamního prostoru? Rozdílnost regulace jako startovní bonus pro nová média. 4) Co je to gatekeeping v tradičních médiích a jak ovlivňuje možnost jejich prostřednictvím cokoli sdělit? Informační kanály a jejich důvěryhodnost. 5) Rozvoj sociálních sítí a dočasný zánik gatekeepingu po jejich nástupu. Částečný návrat gatekeepingu jako společenský zájem. 6) Jak dosáhnout žádoucí pozornosti médií masové komunikace? Kritéria pro posuzování nutných výdajů na PR a marketing. 7) Krizová komunikace. Jak se bránit negativnímu mediálnímu obrazu firmy či instituce? Čemu se vždy a za všech okolností v krizové komunikaci vyhnout? Co je cílem žurnalistů při vytváření „kauzy“ a jak se tomu efektivně bránit? Veřejný zájem a jeho hranice. 8) Mediální komunikace v praxi – kreativní řešení a odstrašující příklady. 9) Závěrečný seminář s hosty z praxe. |
|
10 | |
nejsou stanoveny | |
Pravidelná účast |
obhajoba závěrečné práce | |
Osvědčení o absolvování programu | |
nejsou uvedeny | |
Účast na seminářích (min. 60 %). Seminární práce a její úspěšná obhajoba | |
Savický Nikolaj PhDr. Ph.D. | |
Ústav ekonomiky a managementu | |
Ústav ekonomiky a managementu |
2023/2024 | |
zimní semestr, Září | |
03.10.23 | |
Krátkodobé | |
18 hodin | |
9x úterý od 3. října 2023, 17:00 – 19:00 | |
Středa | |
28.11.2023 03.10.2023 10.10.2023 17.10.2023 24.10.2023 31.10.2023 07.11.2023 14.11.2023 21.11.2023 |
0 Kč / kurz | |
osvobozeno |
VŠCHT, Tachnická 3, 16628 Praha | |
Ústav ekonomiky a managementu | |
Groll Tomáš Mgr. | |
Tomas.Groll@vscht.cz | |
603340385 | |
18.09.2023 - 02.10.2023 | |