| obhajoba závěrečné práce | |
| Osvědčení o absolvování programu | |
| nejsou uvedeny | |
| Účast na seminářích (min. 60 %). Seminární práce a její úspěšná obhajoba | |
| Mediální komunikace pro manažery | |
| prezenční | |
| čeština | |
| "Kurz dává absolventům základní představu o struktuře a fungování médií masové komunikace v České republice. Umožňuje pochopit zákonitosti, jimiž se řídí redakční politika médií, a v praktické komunikaci s médii je respektovat. Součástí kurzu je výklad základních pojmů, užívaných při řízení a posuzování médií masové komunikace, a přehled platné české mediální legislativy. Kurz poskytuje elementární dovednosti v kontaktu se sdělovacími prostředky a vytváří dobré předpoklady k jejich dalšímu rozvíjení." |
|
| Mediální komunikace pro manažery | |
| Časový a obsahový plán programu: Úterý od 17:00 – 19:00, každé úterý od 27. září 2022 Učebna: Jankovcova 23, učebna 1E 1) Česká mediální krajina - Strukturovaný popis mediální scény v dané zemi. Jak jsou dnes rozloženy síly mezi tradiční média, tisk, rozhlas a televize, a zpravodajské servery a sociální sítě? Financování médií a jeho proměny. Vývoj mediální krajiny v České republice po roce 1989. 2) Konvergence médií - Webové stránky televizního a rozhlasového zpravodajství a tištěných médií: symbióza, konkurence, nebo další vývojový stupeň? 3) Mediální zákony – Legislativní rámec činnosti médií masové komunikace v České republice. Jaké jsou povinnosti vydavatele, respektive vysílatele či poskytovatele reklamního prostoru? Rozdílnost regulace jako startovní bonus pro nová média. 4) Co je to gatekeeping v tradičních médiích a jak ovlivňuje možnost jejich prostřednictvím cokoli sdělit? Informační kanály a jejich důvěryhodnost. 5) Rozvoj sociálních sítí a dočasný zánik gatekeepingu po jejich nástupu. Částečný návrat gatekeepingu jako společenský zájem. 6) Jak dosáhnout žádoucí pozornosti médií masové komunikace? Kritéria pro posuzování nutných výdajů na PR a marketing. 7) Krizová komunikace. Jak se bránit negativnímu mediálnímu obrazu firmy či instituce? Čemu se vždy a za všech okolností v krizové komunikaci vyhnout? Co je cílem žurnalistů při vytváření „kauzy“ a jak se tomu efektivně bránit? Veřejný zájem a jeho hranice. 8) Mediální komunikace v praxi – kreativní řešení a odstrašující příklady. 9) Závěrečný seminář s hosty z praxe. |
|
| 10 | |
| nejsou stanoveny | |
| Pravidelná účast |
| obhajoba závěrečné práce | |
| Osvědčení o absolvování programu | |
| nejsou uvedeny | |
| Účast na seminářích (min. 60 %). Seminární práce a její úspěšná obhajoba | |
| Savický Nikolaj PhDr. Ph.D. | |
| Ústav ekonomiky a managementu | |
| Ústav ekonomiky a managementu |
| 2022/2023 | |
| zimní semestr, Září | |
| 27.09.22 | |
| Krátkodobé | |
| 18 hodin | |
| 9x úterý od 27. září 2022, 17:00 – 19:00 | |
| Středa | |
| 27.09.2022 04.10.2022 11.10.2022 18.10.2022 25.10.2022 01.11.2022 08.11.2022 15.11.2022 22.11.2022 |
| 0 Kč / kurz | |
| osvobozeno |