obhajoba závěrečné práce | |
Osvědčení o absolvování programu | |
6 | |
Kurz strategického a digitálního nákupu - pilot | |
kombinovaný | |
čeština | |
"Cyklus přednášek a workshopů pro nákupčí z firemního i veřejného sektoru. Cílem je rozvinout znalosti a dovednosti nákupčích v klíčových oblastech: category management, řízení vztahu s dodavateli, specifikace, řízení potřeb, nákupní strategie, řízení životního cyklu, e-procurement, nákup inovací, contract management, hodnocení dodavatelů, reporting, řízení konfliktů a vyjednávání, vertikální komunikace, řízení zainteresovaných stran, vedení nákupního týmu, compliance a etika, řízení výkonosti a řízení rizika. 80 hodin frontální výuky, 50 hodin video a samostudium, 38 hodin zpracování závěrečné práce v rozsahu 10 normostran." |
|
"Úspěšný absolvent získá znalosti a dovednosti klíčových nákupních nástrojů na úrovni ""senior"" a to konkrétně. Odborné znalosti: - Aktivní znalost klíčových nákupních nástrojů včetně schopnosti vybrat ten nejvhodnější pro konkrétní nákupní případ; - dobrá orientace v typických nákupních software pro sourcing, e-katalog, SRM (řízení vztahu s dodavateli), využití strategických nákupních šablon; - schopnost aplikovat analýzu celkových nákladů na vlastnictví, vytvořit funkční zadávací dokumentaci a nastartovat program postupného zlepšování i v těch nejkonzervativnějších organizacích; - znalost principů aktivního řízení smluv a řízení potřeb s cílem optimalizovat náklady i užitek pro organizaci zadavatele; - porozumění principům compliance a etickým požadavkům na moderní nákup. Odborné dovednosti: - Profesionálně zpracovat a interpretovat nákupní data, vytvořit, vykomunikovat a realizovat nákupní strategii na úrovni kategorie, rozumět provázanosti nákupní strategii na úrovni organizace, prioritizovat nákupní činnosti v ohledem na potřeby nákupní i komoditní strategie; - v oblasti komunikace bude umět řešit konflikty dle konfliktního profilu protistrany a eskalační úrovně konfliktu, zvolit vhodný vyjednávací přístup a řídit interní a externí zainteresované strany; - schopnost vytvořit relevantní nákupní report na základě dat a s využitím nákupních softwarů; - praktické dovednosti v oblasti řízení zainteresovaných stran, aktivní řízení rizika, včetně cenových doložek." |
|
Strategic Purchasing / Procurement | |
"Zahájení: 17. 10. 2023. Předpokládaný termín ukončení: do 30. 6. 2024. Online přednáška dle harmonogramu, který bude zveřejněn na začátku kurzu, prezenční workshop typicky jedno odpoledne v týdnu dle harmonogramu (možno se připojit prostřednictvím Teams), doplňující videa a samostudium dle preferencí účastníků." |
|
15 | |
Ukončené střední vzdělání (maturitní zkouškou, výučním listem nebo závěrečnou zkouškou). Pilotní běh je určen členům Nákupního klubu, z. s. |
|
Není vyžadována fyzická přítomnost na přednáškách (jsou on-line), povinná přítomnost na workshopech (i prostřednictvím MSTeams). |
obhajoba závěrečné práce | |
Osvědčení o absolvování programu | |
6 | |
Vašek Jan PhDr. Bc. MSc. et MSc. | |
Ústav ekonomiky a managementu | |
Ústav ekonomiky a managementu | |
Jankovcova 23, Praha 7 |
2023/2024 | |
zimní semestr | |
17.10.23 | |
2 | |
168 hodin | |
80 hodin přímé výuky; 50 hodin distanční výuky; 38 hodin samostatné vypracování seminární práce |
0 Kč / kurz | |
Účast na pilotním kurzu je nabízená jako benefit členům Nákupního klubu, z. s. |
|
osvobozeno |
On-line | |
Vašek Jan PhDr. Bc. MSc. et MSc. | |
vasekj@vscht.cz | |
734157843 | |
04.09.2023 - 10.10.2023 | |
Minimální počet účasníků pro konání kurzu je 6. Do pilotního běhu jsou přijímání pouze členové Nákupního klubu, z. s. |
|