Volba jazyka
  • čeština
  • english
Uživatel
  • Anonym

    Detail programu CŽV

    zavřít

    • Prohlížíte si podmínky přijímacího řízení za rok 2022/2023, nicméně aktuální rok přijímacího řízení je nyní 2024/2025.
      Chcete-li zobrazit podmínky aktuálního přijímacího řízení, zadejte tento rok ve filtru.

    Mediální komunikace pro manažery (C-K837-0001)

    Mediální komunikace pro manažery
    prezenční
    čeština
    "Kurz dává absolventům základní představu o struktuře a fungování médií masové komunikace v České republice. Umožňuje pochopit zákonitosti, jimiž se řídí redakční politika médií, a v praktické komunikaci s médii je respektovat. Součástí kurzu je výklad základních pojmů, užívaných při řízení a posuzování médií masové komunikace, a přehled platné české mediální legislativy.
    Kurz poskytuje elementární dovednosti v kontaktu se sdělovacími prostředky a vytváří dobré předpoklady k jejich dalšímu rozvíjení."
    Mediální komunikace pro manažery
    Časový a obsahový plán programu:

    Úterý od 17:00 – 19:00, každé úterý od 27. září 2022

    Učebna: Jankovcova 23, učebna 1E

    1) Česká mediální krajina - Strukturovaný popis mediální scény v dané zemi. Jak jsou dnes rozloženy síly mezi tradiční média, tisk, rozhlas a televize, a zpravodajské servery a sociální sítě? Financování médií a jeho proměny. Vývoj mediální krajiny v České republice po roce 1989.

    2) Konvergence médií - Webové stránky televizního a rozhlasového zpravodajství a tištěných médií: symbióza, konkurence, nebo další vývojový stupeň?

    3) Mediální zákony – Legislativní rámec činnosti médií masové komunikace v České republice. Jaké jsou povinnosti vydavatele, respektive vysílatele či poskytovatele reklamního prostoru? Rozdílnost regulace jako startovní bonus pro nová média.

    4) Co je to gatekeeping v tradičních médiích a jak ovlivňuje možnost jejich prostřednictvím cokoli sdělit? Informační kanály a jejich důvěryhodnost.

    5) Rozvoj sociálních sítí a dočasný zánik gatekeepingu po jejich nástupu. Částečný návrat gatekeepingu jako společenský zájem.

    6) Jak dosáhnout žádoucí pozornosti médií masové komunikace? Kritéria pro posuzování nutných výdajů na PR a marketing.

    7) Krizová komunikace. Jak se bránit negativnímu mediálnímu obrazu firmy či instituce? Čemu se vždy a za všech okolností v krizové komunikaci vyhnout? Co je cílem žurnalistů při vytváření „kauzy“ a jak se tomu efektivně bránit? Veřejný zájem a jeho hranice.

    8) Mediální komunikace v praxi – kreativní řešení a odstrašující příklady.

    9) Závěrečný seminář s hosty z praxe.
    10
    nejsou stanoveny
    Pravidelná účast