|
|
|
||
Marketing a Public Relations jsou úzce propojené disciplíny. Hlavní rozdíl spočívá v tom, že marketing se zaměřuje na prodej nebo propagaci produktu nebo služby, zatímco PR se zabývá udržováním pozitivní pověsti společnosti, organizace nebo osoby. V rámci tohoto kurzu budou studenti seznámeni s marketingovými nástroji a technikami v kombinaci s aspekty strategického marketingu, jako je chování kupujících, marketing mezinárodního obchodu, marketing a správa služeb a marketing sociálních médií.
Kurz bude také zaměřen na poznání fungování hromadných sdělovacích prostředků, marketingu a public relations. Koncipován je tak, aby vám pomohl stát se vysoce efektivním manažerem a kreativním myslitelem, získáte koncepční, analytické, přístupy k řešení problémů v oblasti marketingu a PR, potřebné pro sebevědomé fungování v dynamickém prostředí. Naučíte se také psát tiskové zprávy, distribuovat je a rozvíjet trvalé a produktivní pracovní vztahy s novináři a redaktory. Poslední část kurzu bude o porozumění základům lobbyingu.
Poslední úprava: Novotný Lukáš (06.12.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš (06.12.2020)
|
|
||
Core:
Armstrong, Gary; Kotler. Philip Kotler. Marketing: An Introduction. London: Pearson College Div., 2010. ISBN 978-0-131-86591-4. Fitch, Kate. Professionalizing Public Relations. History, Gender and Education. London: Palgrave macmillan, 2017. ISBN 978-1-137-57308-7. 10.1057/978-1-137-57309-4 Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital. Warsaw: MT Biznes, 2017. ISBN 978-83-8087-191-5
Supplementary:
Gordon, Stacy. Strategic Influence in Legislative Lobbying. Context, Targets, and Tactics. London: Palgrave macmillan, 2015. ISBN 978-1-137-52239-9. 10.1057/9781137522405. Kompella, Kartikeya (Ed.). Marketing Wisdom. Cham: Springer. ISBN 978-981-13-4283-7. 10.1007/978-981-10-7724-1. Novotný, Lukáš. Marketing Communication and Cross-Border Tourism: Case Study of Young People in the Czech-German Borderland. In: Kusá, Alena; Zaušková, Anna; Bučková, Zuzana (Eds.). MARKETING IDENTITY - Offline Is the New Online. Trnava: Faculty of Mass Media Communication. University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2020, 682-694. ISBN 978-80-572-0038-3. Watson, Tom. Western European Perspectives on the Development of Public Relations. Other Voices. London: Palgrave macmillan, 2015. ISBN 978-1-137-42749-6. 10.1057/9781137427519. Wirtz, Bernd W. Media Management. Strategy, Business Models and Case Studies. Cham: Springer, 2020. ISBN 978-3-030-47912-1. 10.1007/978-3-030-47913-8.
Poslední úprava: Novotný Lukáš (06.12.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Novotný Lukáš (06.12.2020)
|
|
||
1. Marketing. Marketingové koncepce. 2. Analýza prostředí. Marketingové strategie. 3. Marketingový výzkum. 4. Zákazník. Nákupní chování. 5. Segmentace.Targeting. Positioning. 6. Produkt. Brand. Komunikační Mix. 7. Cena. Distribuce. 8. Sustainable marketing. Green marketing vs. Sustainable marketing 9. Marketing & turismus 10. Politický marketing and PR 11. Marketing regionů a měst + branding 12. Efektivní Public Relations 13. Media relations 14. Lobbying: Teorie, praktiky, případové studie.
Poslední úprava: Králová Petra (06.12.2020)
|