|
|
|
||
Kurz se zaměřuje na studenty, kteří mají nápad na vlastní podnikání a chtějí se dozvědět, jak z něj udělat funkční
projekt, se kterým se mohou postavit před investory. Kurz je určen pro jednotlivce i skupiny. Kurz poskytuje základní
znalosti potřebné k vytvoření vlastního podnikání. Zaměřuje se na vysvětlení jednotlivých dovedností z oblastí
vytváření byznys plánu, prototypování, cílů a strategií, financí, marketingu a prezentačních dovedností. Během kurzu
se studenti setkají s bohatou zpětnou vazbou od svých kolegů a expertů. Závěrem kurzu bude soutěž mezi
jednotlivými zúčastněnými projekty.
Poslední úprava: Krátká Jana (10.11.2022)
|
|
||
aktivní účast a závěrečná prezentace vlastního projektu Poslední úprava: Krátká Jana (10.11.2022)
|
|
||
SCHOLLEOVÁ, H. Podniková ekonomika. Sbírka příkladů. Praha : C. H. Beck, 2015. ISBN: 978-80-7400-275-5. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. V Praze: C.H. Beck, 2017. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-637-1. Poslední úprava: Švecová Lenka (11.11.2022)
|
|
||
1. Metoda Design Thinking 2. Byznys plán, metoda Lean Canvas 3. Prototypování 4. Cíle a strategie startupu 5. Finance projektu, kde finance získat 6. Marketingová strategie 7. Sociální sítě, jejich marketingové využití 8. Prezentační dovednosti Poslední úprava: Krátká Jana (10.11.2022)
|