Kurs je zaměřen na studenty se zájmem o tvorbu vlastního podniku, studenty se zájmem o společenské inovace i
role firemních inovátorů (intrapreneurs). Kurs je vhodný pro ty, kteří chtějí získat první vhled do způsobu tvorby
nového podniku i pro ty, kteří chtějí prohloubit své podnikatelské dovednosti.
Během kursu studenti získají vhled do uživatelského výzkumu, hledání místa na trhu, tvorby business modelu i
první prezentace pro investory.
Studenti získají kontakt na experty i další studentské týmy. Nejlepší týmy budou mít možnost svůj záměr rozvíjet v
zahraničním inkubátoru.
Poslední úprava: Krátká Jana (04.10.2023)
The course is aimed at students interested in creating their own business, students interested in social
innovation and the role of corporate innovators (intrapreneurs). The course is suitable for those who want to gain a
first insight into how to create a new business and for those who want to deepen their entrepreneurial skills.
During the course, students will gain insight into user research, finding the product-market fit, creating a business
model and making a first pitch to investors.
Students will gain exposure to experts and other student teams. The best teams will have the opportunity to
develop their idea in an international incubator.
Poslední úprava: Krátká Jana (04.10.2023)
Výstupy studia předmětu -
Studenti získají zahraniční osvědčení, kterým mohou komunikovat své znalosti a dovednosti.
Výuka probíhá v kombinaci samostudia (online kursy), online setkání s dalšími týmy a experty, prezenční či online týmové práce.
Výuka kursu je v angličtině, zlepšení odborných jazykových dovedností bude dalším benefitem kursu.
Poslední úprava: Krátká Jana (04.10.2023)
Students will receive an international certificate to communicate their knowledge and skills.
The learning process is a combination of self-study (online courses), online meetings with other teams and experts, face-to-face or online teamwork.
The course is taught in English, improving professional language skills will be an added benefit of the course.
Poslední úprava: Krátká Jana (04.10.2023)
Sylabus -
1. Tvorba týmů
2. Lean Startup
3. Uživatelský výzkum
4. Získávání poznatků z výzkumu a rozvoj nápadů
5. Uživatelské testování
6. Business model
7. Příprava prezentace
8. Závěrečné prezentace
Lietratura:
OSTERWALDER, Alexander, PIGNEUR, Yves: Business Model Generation, Wiley, 2010