|
|
|
||
Předmět je věnován metodám zpracování geografických dat a mezioborovému využití geografických informačních systémů. Praktická část předmětu je zaměřena na seznámení se s programovými prostředky ArcGIS (včetně nadstavby ArcGIS 3D Analyst) a Global Mapper.
Poslední úprava: Kubová Petra (04.12.2020)
|
|
||
Studenti budou umět: Orientovat se v oblasti GIS. Zpracovávat a analyzovat různé typy geografických dat. Pracovat s programovými nástroji ArcGIS (včetně nadstaveb 3D Analyst a Spatial Analyst) a Global Mapper. Poslední úprava: Kubová Petra (04.12.2020)
|
|
||
Z: de By R.A.,Principles of Geographic Information Systems, ITC, Enschede, 2001,9789061642695 Z: Začínáme s ArcGIS, ESRI, Redlands, 2004,1589480910 Poslední úprava: Hrnčiřík Pavel (04.12.2020)
|
|
||
Elektronické materiály ke kurzu. Poslední úprava: Hrnčiřík Pavel (04.12.2020)
|
|
||
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem, k získání zápočtu je nutné ze samostatného projektu (bude zadán v průběhu semestru na cvičení) získat alespoň 50 % z max. možného bodového ohodnocení. Poslední úprava: Kubová Petra (04.12.2020)
|
|
||
1 Úvod do GIS
2 Počítačová reprezentace geografických informací
3 Souřadnicové systémy
4 Zdroje geografických dat
5 Editace vektorových dat v GIS
6 Geodatabáze a topologie
7 Analýza v GIS
8 Tvorba mapy
9 GIS a práce s 3D daty - část 1
10 GIS a práce s 3D daty - část 2
11 GIS a práce s 3D daty - část 3
12 3D Vizualizace a modely
13 Samostatný projekt
14 Samostatný projekt Poslední úprava: Hrnčiřík Pavel (04.12.2020)
|
|
||
nejsou Poslední úprava: Kubová Petra (04.12.2020)
|
|
||
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem, k získání zápočtu je nutné ze samostatného projektu (bude zadán v průběhu semestru na cvičení) získat alespoň 50 % z max. možného bodového ohodnocení. Poslední úprava: Hrnčiřík Pavel (04.12.2020)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast na přednáškách | 1 | 28 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 0.5 | 14 | ||
Práce na individuálním projektu | 1 | 28 | ||
Účast na seminářích | 0.5 | 14 | ||
3 / 3 | 84 / 84 |