PředmětyPředměty(verze: 853)
Předmět, akademický rok 2019/2020
  
Souvislá pedagogická praxe II - M832021
Anglický název: Continuous pedagogical practice II
Zajišťuje: Ústav učitelství a humanitních věd (832)
Platnost: od 2019
Semestr: letní
Body: letní s.:4
E-Kredity: letní s.:4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0 Z [hodiny/týden]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Pro druh:  
Garant: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D.
Prerekvizity : M832002, M832006
Termíny zkoušek   Rozvrh   
Anotace
Poslední úprava: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (07.03.2019)
Předmět navazuje na Úvodní pedagogickou praxi s reflexí, Asistentskou pedagogickou praxi a Souvislou pedagogickou praxi I. -Informační seminář o organizaci pedagogické praxe. -Samostatná praktická výuka studenty ve školní chemické laboratoři,samostatná teoretická výuka studenty ve třídách základních nebo středních škol. -Závěrečný reflektivní seminář.
Literatura
Poslední úprava: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (07.03.2019)

Základní literatura:

Učebnice chemie pro střední a základní školy, např.:

BENEŠ, Pavel a kol. Základy chemie 1. 3. vydání. Praha: Fortuna, 2014.

BENEŠ, Pavel, Jiří BANÝR a Václav PUMPR. Základy chemie 2. 3. vyd. Praha: Fortuna, 2014.

KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, 1996.

VAŠUTOVÁ,J. Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha: UK v Praze, PedF, 2007.

HODSON, CH. Psychology and Work. Routledge, Taylor§Francis Group, London and New York: 2001.

Doporučená literatura:

AUGER.M.T.; BOUCHARLAT,CH. Učitel a problémový žák. Praha: Portál 2005.

BENDL, S. Školní kázeň, metody a strategie. Praha: ISV 2002.

ČAPEK, R. Třídní klima a školní klima. Praha: Grada,2010.

KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997.

LAZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa, jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie.

Bratislava: IRIS, 2001.

Sylabus
Poslední úprava: Stříbrská Jindra PhDr. Ph.D. (17.02.2019)

1. Úvodní seminář

2. Činnost studenta v rámci souvislé pedagogické praxe v průběhu semestru

3, Průběžné konzultace

3. Zpracování portfolia, výstupů praxe

5. Reflektivní seminář

Zátěž studenta
Činnost Kredity Hodiny
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) 1,5 42
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi 1,5 42
Práce na individuálním projektu 0,5 14
4 / 4 98 / 112
Hodnocení studenta
Forma Váha
Aktivní účast na výuce 80
Protokoly z individuálních projektů 20

 
VŠCHT Praha