|
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (15.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Čapek Adamec Martin PhDr. Ph.D. (22.04.2022)
Z: GAVORA, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. 2., rozš. české vyd. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-185-0. Z: Metodický pokyn ministryně školství, mládeže a tělovýchovy k prevenci a řešení šikany ve školách a školských zařízeních (č.j. MSMT-21149/2016) Z: Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí a mládeže (Dokument MŠMT č.j.: 21291/2010-28) Z: Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2013 (aktuální znění). Z: Rámcový vzdělávací program pro gymnázia: RVP G. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. (aktuální znění). Z: Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon; aktuální znění). Z: Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů (aktuální znění).
D: DVOŘÁK, Dominik, Karel STARÝ a Petr URBÁNEK. Malá škola po pěti letech: proměny školy v době reformy. Pedagogická orientace. 2015, 25(1), 9-31. DOI: 10.5817/pedor2015-1-9. D: GRECMANOVÁ, Helena [et al.]. Klima školy: soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče [online]. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012 [cit. 2015-04-30]. ISBN 978-808-7063-804. D: MAREŠ, Jiří. Tvorba případových studií pro výzkumné účely. Pedagogika. 2015, 2015(2), 113-142. D: MARZANO, Robert J., Debra. PICKERING a Jane E. POLLOCK. Classroom instruction that works: research-based strategies for increasing student achievement. 1. Alexandria, Va.: Association for Supervision and Curriculum Development, 2001. ISBN 978-0871205049. D: PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. 6., rozš. a přeprac. vyd. Překlad Jiří Foltýn. Praha: Portál, 2013, 562 s. ISBN 9788026203674. D: POL, Milan a Bohumíra LAZAROVÁ. Dobrá škola: metoda pro stanovení priorit školy [online]. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2011, 18 s. [cit. 2015-04-30]. Evaluační nástroje. ISBN 978-80-87063-37-8. |
|
||
Poslední úprava: Duschinská Karolina Ing. Ph.D. (10.03.2019)
Příprava na praxi, základní informace o škole - ŠVP, výroční zpráva a další dokumenty Minimum právních, bezpečnostních a zdravotnických znalostí Odborné tematické semináře s pracovníky školy: výuková a mimovýuková náplň práce učitele, školní poradenské pracoviště Pozorování, rozhovory a analýza dokumentů ve škole, sběr dat pro individuální projekt Pedagogická reflexe praxe, zaměřená na obecně didaktické a metodické aspekty výuky Psychologická reflexe praxe, zaměřená na individuální a sociální charakteristiky žáků Zpracování individuálního projektu
|
|
||
Poslední úprava: Duschinská Karolina Ing. Ph.D. (25.01.2019)
Systematická příprava na praxi a plnění průběžných úkolů v e-learningu Aktivní účast na praxi Zpracování analytické seminární práce |
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast v laboratořích (na exkurzi nebo praxi) | 2 | 56 | ||
Příprava na přednášky, semináře, laboratoře, exkurzi nebo praxi | 1 | 28 | ||
Práce na individuálním projektu | 2 | 56 | ||
Účast na seminářích | 1 | 28 | ||
6 / 6 | 168 / 168 |