|
|
|
||
Cílem předmětu je rozvinout a upevnit jazykové znalosti a komunikační dovednosti v oblasti všeobecné angličtiny se zvláštním zaměřením na interpretaci textů a poslechových materiálů., vyjádření vlastního názoru a argumentaci. Tématické okruhy se týkají typů osobnosti, zaměstnání mladých lidí, jazyků, vývoje mozku, umění a zábavy. Výstupní úroveň předmětu odpovídá úrovni B2+/C1 podle Sjednoceného evropského referenčního rámce.
Poslední úprava: Holanová Petra (11.09.2017)
|
|
||
Studenti budou umět : • rozebrat a správně interpretovat autentické texty( novinové články, úryvky z literatury) a poslechové materiály • s využitím osvojených komplexních jazykových prostředků argumentovat v diskusi • používat vhodnou a přesnou slovní zásobu • napsat recenzi • napsat esej Poslední úprava: Holanová Petra (11.09.2017)
|
|
||
R: Brook-Hart G.,and Haines S., Complete Advanced, Second Edition, Cambridge University Press, 2015, 9781107501416
A: West C., Recycling Advanced English, Georgian Press, 2002, 1873630336 Poslední úprava: Holanová Petra (11.09.2017)
|
|
||
1. Atributy osobnosti. Neobvyklá povolání. 2. Ranná kariéra. Slovesné formy pro minulost. Slovní spojení s give a make. 3. Jazykové vzdělávání. Slovní spojení s make, get a do. Tvorba slov: přípony. 4. Ohrožené jazyky. Vyjádření účelu, příčiny a výsledku. Pravopisné chyby. 5. Mysl. Typy myslitelů. Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména. No, none, not. 6. Vývoj mozku. Formální a neformální slovní zásoba. Trpný rod. Psaní: esej. 7. Aspekty práce. Závislé předložky. Spojení přídavných a podstatných jmen 1. 8. Zaměstnání absolventů vysokých škol. Vyjádření možnosti, pravděpodobnosti a jistoty. 9. Dramatické události. Nebezpečné činnosti. Idiomatický jazyk. Slovesa následovaná infinitivem nebo -ing formou. 10.Autoportréty. Jak se vyhnout opakování. Spojení přídavných a podstatných jmen 2. 11.Umění pro kanceláře. Graffiti. Psaní: recenze. 12.Volný čas a zábava. Virtuální světy. Složené předložky. 13.Bollywood. Peníze. Spojování myšlenek: vztažné věty, věty tvořené pomocí přítomného příčestí, přístavek. 14.Závěrečné shrnutí a opakování Poslední úprava: Holanová Petra (11.09.2017)
|
|
||
Materiály vytvořené a/nebo doporučené vyučujícím. Poslední úprava: Holanová Petra (11.09.2017)
|
|
||
Studijní prerekvizity nejsou požadovány. Poslední úprava: Holanová Petra (11.09.2017)
|