|
|
|
||
Předmět je zaměřen na důkladné osvojení gramatických a lexikálních struktur, rozšíření a zdokonalení schopnosti komunikace. Cílem předmětu je dosáhnout znalosti úrovně B1+ podle Sjednoceného evropského referenčního rámce.
Poslední úprava: Novotná Jana (09.03.2018)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, úspěšné napsání zápočtového testu. Poslední úprava: Novotná Jana (02.03.2018)
|
|
||
Povinná:
Doporučená:
Poslední úprava: Novotná Jana (07.02.2025)
|
|
||
Semináře Poslední úprava: Novotná Jana (02.03.2018)
|
|
||
1. Popis osob: povaha a osobnost. 2. Zmírnění negativních charakteristik při popisování osob. 3. Vyjádření pocitů a postojů v reakci na sdělení během rozhovoru. 4. Vyjádření zálib, zájmů a preferencí. 5. Gramatická struktura u některých sloves vyjadřujících libost/nelibost. 6. Sloveso "dar" + podstatné jméno a sloveso "poner" + přídavné jméno pro vyjádření emocí. 7. Subjuntivo vs. indicativo ve vztažných větách. 8. Životní etapy. 9. Práce, studium, rodina, peníze. 10. Perspektivní studijní programy a uplatnění na trhu práce. 11. Lexikální prostředky pro vyjádření, že akce proběhla před jinou akcí, následně po ní, nebo že akce proběhly současně. 12. Věty časové, budoucí čas prostý, kondicionál. 13. Porovnání a vyjádření množství. 14. Opakování lexikálních a gramatických struktur. Poslední úprava: Novotná Jana (07.02.2025)
|
|
||
Materiály vytvořené a/nebo doporučené vyučujícím. Poslední úprava: Kubová Petra (22.01.2018)
|
|
||
Studenti budou umět: • popsat osoby, jejich povahu a osobnost • vyjádřit emoce a náladu • projevit empatii • vyjádřit různé časové posloupnosti akcí • vyjádřit stejnost nebo ekvivalentnost • radit a předkládat návrhy
Poslední úprava: Novotná Jana (07.02.2025)
|
|
||
Znalosti španělštiny na úrovni B1 podle Sjednoceného evropského referenčního rámce. Poslední úprava: Novotná Jana (09.03.2018)
|
Zátěž studenta | ||||
Činnost | Kredity | Hodiny | ||
Účast na seminářích | 1 | 28 | ||
1 / 1 | 28 / 28 |